RE: Case Number: 8722174568

Fax: +18883481766

November 16, 2017

Case Number: 8757174324

The IP registered on your name was referred to our ICC Center multiple times as being a possible suspect of federal cyber fraud.
Through investigation conducted by our Cyber Division of the FBI your IP address and other identifying information were used to commit multiple computer crimes. This investigation covers the time period from September 5, 2017 to the present date.
We will appreciate your instant assistance to this matter. Please contact us immediately , at telephone number listed below.

Best Regards, Sam Gilbert
Internet Crime Investigation Center/Cyber Division
Minneapolis Suite 1187
147 Washington Avenue, East
MinneapolisMN 55287
Telephone: +18883481766
Fax: +18883481766

-

Ni nous ni tiers ne fournissons de garantie ou de assure au sujet de l'exactitude , la exactitude , la succès , l'exhaustivité ou la pertinence des informations et des matériaux pourvus ou offerts sur ce site Web dans le but de fournir un utilisation particulier . Vous reconnaissez que ces précisions et cytologie peuvent embrasser des inexactitudes ou des méprises et nous excluons précisément toute fonction pour de comme inexactitudes ou impairs dans toute la taille permise par la ordre .