Accu Asus TF201-1B087A

20/mar/2018 10:53:12 dfkmnews Contatta l'autore

ASUS komt uit in de zeshoek geluid Accu Asus TF201-1B04 , nieuwe veelzijdige Ultrabook met 14-inch Full HD Anti-Glare Display. Het begint een low-power processor Kaby Lake Refresh Quad Core i7 nieuwste generatie, een hybride opslagoplossing dedicated SSD en harde schijf capaciteit, een dedicated NVIDIA Pascal grafische kaart in combinatie met Optimus-technologie, een USB 3.1 type-C-aansluiting, een biometrisch lezer of zelfs een backlit chiclet toetsenbord. Het draait op Windows 10 en wordt momenteel weergegeven als een promotie voor 999 euro.

De Accu Asus TF201-1I046A is een compacte High-Definition draagbare computer ontworpen voor veelzijdig mobiel gebruik. Zijn compactheid en zijn gewichts inhoud vergemakkelijken zijn vervoer en de autonomie kant, kan het minstens 7 uren op batterij in licht gebruik houden.

De anti-glare behandeling van het scherm is des te meer merkbaar, want het biedt een betere zichtbaarheid in het licht milieu (ex: exterieur) dan de glans. Full HD, het scherm leent zich ook zeer goed voor high definition content, vooral om Video's in zijn 16/9e formaat.

Het is natuurlijk mogelijk om Foto's en Video's te bekijken op deze Ultrabook dankzij de grafische deel Intel UHD 620 geïntegreerd in de processor, maar ook de dedicated kaart GeForce 940MX.

Accu Asus TF201-1B047A In de praktijk, de Intel UHD 620 wordt aangevraagd, zolang het kan door NVIDIA Optimus embedded technologie die in real-time de grafische eisen bepaalt volgens de taken uitgevoerd door de gebruiker. Wanneer de mogelijkheden van de energie-efficiënte Intel UHD 620 onvoldoende blijken, schakelt Optimus automatisch over naar de meest gulzige en krachtige GeForce 940MX.
Dankzij de GeForce 940MX, is het mogelijk om games te draaien niet al te gulzig in grafische middelen met concessies.

Dit Ultrabook levert ook goede algemene prestaties, omdat het is uitgerust met 8GB RAM gekoppeld aan een Quad Core i7-8550U processor Low-Power Kaby Lake Refresh, de laatste is krachtiger dan een Low-Power Core i7 Kaby meer onder de software die gebruikmaakt van multicore-architectuur.

Deze computer profiteert ook van een hybride opslagoplossing. Accu Asus TF201-1B087A Dankzij de zeer snelle 128 GB dedicated SSD ontworpen om het OS evenals de belangrijkste software te hosten, maken we gebruik van een grote responsiviteit en vloeiendheid op een dagelijkse basis, veel meer dan met een harde schijf. Een harde schijf precies begeleidt de SSD te zorgen voor een grote totale opslagcapaciteit met zijn 1000 GB.

De onboard verbinding is ook goed, samengesteld uit 1 handige HDMI-video-uitgang om deze PC gemakkelijk aansluiten op een monitor of TV bijvoorbeeld een audio-poort, Wi-Fi-modules AC en Bluetooth 4.1 voor draadloze verbindingen en externe communicatie, een USB 3.1 type-C of 3 USB inclusief 1 USB 3.1 (compatibel met USB 2.0 en USB 3.0) die de overdrachten garandeert tot 10 keer sneller dan in USB 2.0 wanneer deze is aangesloten op een USB 3.0/. 1 apparaat.

Tot slot, de chiclet toetsenbord kan worden retro verlicht, die is erg handig om ze correct te onderscheiden in een beetje lichtsfeer. Een biometrische lezer is ook aanwezig om gemakkelijk en snel op het systeem te identificeren.

Accu Asus TF201-1B088A laptop ZenBook S convertible Flip design met ultra dun en lichtgewicht werd uitgebracht in de Indiase markt. Prijzen vanaf $7,600, de nieuwe laptop ZenBook S UX370UA Flip zal beschikbaar zijn in de winkels in het hele land. Het wordt geleverd met 8 processor generatie Intel Core i7 en 16 GB RAM LPDDR3, weegt slechts 1.1 kg en heeft een omtrek van 11.2 mm. de premie die Asus Laptop wordt geleverd in metalen afwerkingen en het bedrijf beweert dat het 50% sterker dan standaard aluminium legeringen.

Nieuwe laptop van Asus ZenBook S UX370UA heeft een scherm van de Flip met anti-glare touch screen 13,3 inch, full HD-resolutie (1920 × 1080 pixels) en helderheid van 300 niveaus. Deze laptop met Windows 10 heeft Intel Core i7-processor-8550 1,8 GHz (maximaal 4 GHz), Intel Graphics Graphics GPU, evenals UHD en 512 GB SSD. Accu Asus TF201-1I020A De kamer heeft een VGA voor video-oproepen, vingerafdruksensor en een Li-ion-accu met 2 cellen die tot 11 uren van het batterijleven verstrekt. De oplossing voor het verbinden van het nieuwe model bestaat uit een USB-Type C 3.1, gratis Wi-Fi en Bluetooth 4.1 (Dual-Band).

Het nieuwe trackpad ZenBook Flip UX370UA S van achteren is verlicht, en de reis tussen toetsen is 1 mm, claimt Asus. Dubbele stereosprekers Asus SonicMaster Premium Harman Kardon zijn gecertificeerd en de laptop heeft een versterker voor maximale audioprestaties.

Aan de software kant ondersteunt Flip UX370UA ZenBook S alle functies van Windows, waaronder 10 Cortana, Windows inkt Windows Hello en stand-by. Ook, Asus Live Update en FlipLock, CyberLink PowerDirector PhotoDirector 5 en 12, Dr. Eye, en USB lader + ICEsound. Andere software van merkgebonden ingesloten omvatten Retailer, HiPost, Smart gebaar, Splendid en synchronisatie Agent WebStorage. Optionele accessoires omvatten laptop Asus Mini Dock, Stylus.