04/feb/2018 16:48:38 Forests' Lodge A.P.S. Contatta l'autore

Invio Comunicato Stampa con foto

V. A. Carlo Cozzetto

Forests' Lodge Ass.ne No Profit - Sede Op.va Via Monte Sabotino 1, 20092 Cinisello Balsamo (MI)

tel.: +39 334 347 1634

DISCLAIMER - CONFIDENTIALITY NOTICE

This e-mail sends an opening receipt indicating the date and time when it was sent, the date and time when the e-mail was viewed by the recipient. This e-mail transmission may contain legally privileged and/or confidential information. Please do not read it if you are not the intended recipient(s). Any use, distribution, reproduction or disclosure by any other person is strictly prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and destroy the original transmission and its attachments without reading or saving it in any manner.

Questa e-mail invia ricevuta di apertura indicante data e l'ora di quando ? stata inviata e la data e l'ora di quando la e-mail ? stata aperta e letta dal destinatario. Le informazioni contenute in questo messaggio di posta elettronica sono confidenziali ed intese esclusivamente per l'uso della persona o azienda cui sono dirette o a loro delegati. Se il lettore di questo messaggio non ? il destinatario inteso, si avverte di distruggere il messaggio e di non procedere ad alcuna copia, pubblicazione, trasferimento a terzi o uso alcuno di esso, in quanto proibito ai sensi delle vigenti disposizioni di legge.