Goede Accu Asus r541sc Laptop Kopen

04/ago/2017 10:57:12 dfkmnews Contatta l'autore

Vroeg in het derde kwartaal van dit jaar heeft het Notitieboekje ASUS zijn nieuwste gaming aanwezigheid ingehuldigd genoemd Accu Asus gl553vw.

Het apparaat wordt geleverd met een vet zilverkleur wrap, meer futuristisch tegelijk uitdagend variant van Republiek van Gamers notebook 15 inch vóór.

Naast het brengen van verfrissing in termen van uiterlijk, essentiële componenten van het systeem voor het verwerken van komputasinya anders join bijgewerkt.

Nieuwste Accu Asus gl753ve die reeds is met het besturingssysteem Windows 10 uitgerust heeft gekregen tot de nieuwste generatie processors van Intel.

"We hebben de meest recente ondersteuning voor processoren Intel Core i7-7700HQ ingeprent zodat het notitieblok met een meer afgezwakt bedienen kunt en gegas," zei Galip Fu, land Marketing Manager, ASUS Indonesië.

"Deze Processors kunnen zeer snel werken, omdat er de maximale frequentie die kan worden uitgevoerd met een frequentie van 3, 8GHz," zei Galip.

Voordat dit, Galip toegevoegd, versie van de Accu Asus r540sa biedt grote prestaties met Intel-processors de 7e generatie ondersteunen gaming. "Door middel van GL502VM, processorprestaties ASUS verbetert rendement op 15 gaming notebook math worden meer gekwalificeerd," sebutnya.

Terwijl op de grafische kaart, heeft het apparaat de steun van extra grafische kaart uit Nvidia d.w.z. GTX1060. Monster-staat grafische kaart is geschikt voor het werken met zeer goede te kweken van het type AAA spel wel.

"In sommige van de testen, op basis van het platform grafische kaart die nvidia Pascal geschikt is voor het produceren van een goede gaming waarneming onder andere een hoge kaders per seconde in Full HD resolutie, lagere macht consumptie blijven laag terwijl geluidsniveaus minimaal zijn," Galip uitgelegd.

"Want het is natuurlijk de grafische chip is de Accu Asus r541sa beste aanbeveling voor gamers die willen spelen voor de maximale tevredenheid voor," zei hij weer.

Als informatie was grafische gebaseerde Pascal de eerste GPU met 16 nanometertechnologie FinFET fabricage. Binnen waren er 150 miljard transistors die de hoogste prestaties zal genereren, maar tegelijkertijd biedt ook uitstekende energie-efficiëntie voor een breed scala van computergebruik behoeften.

Galip Voeg grafische chip technologiearchitectuur, Pascal vermag bieden een zeer capabele grafische prestaties in een notitieblok. Nog verder, Galip, zijn kracht kon verslaan de Graphics Processing Unit (GPU) GTX980 eerder gereserveerd voor uw bureaublad.

Naast de nieuwste generatie van Intel-processors, worden deze futuristische gaming laptops ondersteund door 16 GB DDR4 RAM voor. Accu Asus r541sc met behulp van opslagmedia gebaseerde NVMe-SSD PCIe x 4 formaat 256 GB. Dit zorgt voor gemak voor de gebruiker als het zal het proces van het laden, boot, multitasking toepassingen om te helpen sneller en naadloos.

"Als het voelt nog steeds minder, de laptop is ook uitgerust met een geheugenopslag tot 1000 GB HDD-gebaseerd," zei Galip.

Als gezien vanuit verschillende invalshoeken, geeft aluminium paneel op de cover van dit notebook een gereflecteerde licht flikkert een zeer luxe.

Met een dikte van 23 is 5 mm en gewichten enkel 2, 2 kg van grote GL502VM ASUS ROG een van de dunste gaming notebook in zijn klasse.

ASUS Zenbook 3 UX390UA is de nieuwe ultrabook van het Taiwanese bedrijf die naar de extreme transporteerbaarheid met haar 910 gram, een dikte van 11.9 mm en een 12-inch scherm verwijst met verbluffende kleuren.

Asus R540LA Accu

Directe concurrent van Acer Swift 7 maar ook van de Apple MacBook Pro, hoewel het doel, het besturingssysteem en de ervaring zijn verschillend, Zenbook 3 punten op een zakelijke of premie gebruiker die lichtheid beweert, bouwen kwaliteit en de reactiesnelheid van het systeem.

Zoals in alle luxeproducten moet u uitstappen om een compromis:

ASUS Zenbook 3 is een product dat in veel opzichten verbaast terwijl het tekort in anderen, hoewel zijn kwaliteiten enorm superieur aan haar grenzen zijn, maar om te begrijpen als je de zaak uw laten in de analyse van het product.

ASUS gouden logo en gesponnen-metal finish: Asus Zenbook 3 wordt gekenmerkt door een grote aandacht voor detail

Binnen het verkooppakket, die voor haar constructieve kwaliteit en juweel opening opvalt, zult u vinden: de Ultrabook, een pochette in technische materiaal met blauwe inslag en goud stiksels en gedekt binnen een zacht weefsel dat de extractie van het apparaat, de klein-formaat, 45 watt, 20 volt acculader vereenvoudigt (het monster heeft een Amerikaanse stekker adapter, maar in Italië wordt verkocht met een Italiaanse pin) en een draagbare Type C dok (Type C HDMI en USB 3.0).